Om os

Babyshop blev grundlagt i 2006 af Linn og Marcus Tagesson ud fra visionen at bygge den bedste online shop med børnetøj i Norden. I dag har vi over 80 000 kunder i mere end 50 lande. Vores mål er at inspirere gennem at tilbyde vores kunder en eksklusiv købsoplevelse, udsøgt kundeservice og det bedste mix af velkendte mærkevarer. I vores butikker finder du baby og børnetøj, sko, legetøj, barnevogne, autostole, ventetøj, accessoirer og meget mere til børn fra 0-10 år.

Vi har vundet flere priser, men den vi er mest stolte af er ”Årets e-handler” på Nordic e-Commerce Summit i 2011 og ”Årets børnetøjsbutik på nettet” ved Habit Fashion Awards i 2012.

Du kan finde Babyshop online, på din mobil eller i vores flagship store i Sturegallerian Stockholm, som åbnede i August 2013.
 

Find samtliga kontaktoplysninger til os på siden, ”Kontakte os".

Babyshop.se er et aktieselskab med organisationsnummer: 556699-1542

CVR: 33503490
Betalingsmåde

Betalingskort
Du kan bestille og betale online med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • e-Dankort
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • JCB

Når du handler hos Babyshop.dk betaler du inget kortgebyr!

DIBS beskytter din information sikkert, hurtigt og enkelt. Når du har tastet dine kontokortsoplysninger ind krypteres de med det samme, så vi som online-virksomhed ikke har tilgang til dine kontokortsoplysninger. Når du handler online er det vigtigt at vide, at vi kun kan trække det beløb eller mindre, som du har godkendt. Det er ikke muligt for os at hæve større beløb.

Kommunikationen til DIBS –serveren går via en krypteret linie (https). Når din information sendes til banken anvendes bankens sikkerhedssystem. For maksimal sikkerhed bruger vi også 3DSecure.
 

Ved betalingen er det altså to kommunikationsveje som beskyttes:

1. Kommunikationen mellem forbrugeren og DIBS
2. Kommunikationen mellem DIBS og banken
 

Ved kommunikationen mellem forbrugeren og DIBS krypteres alle transaktioner via SSL (Secure Sockets Layer) og er helt sikre. DIBS anvender sig af den stærkeste kryptering, som er tilgængelig på markedet. Dette betyder, at du dels kan være sikker på, at du er koplet op på DIBS server og dels sikker på at ingen anden end DIBS kan se din information.

I kommunikationen med banken anvender DIBS samme sikkerhedssystem, som anvendes af bankerne, hvilket garanterer den højeste grad af sikkerhed. DIBS opfylder desuden kravene for markedets højeste sikkerhedsstandard PCI DSS.

 

Faktura
Med Klarna som vores faktureringspartner tilbyder vi dig at betale din ordre med faktura. En hurtig kreditvurdering foretages af Klarna i forbindelse med din bestilling og du får med det samme besked om du er godkendt. Betalingstiden er 14 dage!

Tænk på at du skal angive din folkeregisteradresse, når du bliver medlem, for at dit fakturakøb skal blive godkendt. Der tilkommer en faktura afgift på 29 kroner. Læs mere her.

 

Delvis betaling med Klarna konto
Med Klarna som vores faktureringspartner tilbyder vi dig delvis betaling på dine køb hos babyshop.dk. Du har altså mulighed for at betale dine køb hos os i din egen takt fra 89 kr/måned eller 1/24 af det samlede beløb på kontoen.

Dine køb samles på en konto og en faktura. Du kan altid betale det fulde beløb med det samme.

Der tilkommer en faktura afgift på 39 kr uanset antallet køb samt en årlig rente på 22,70 % ved delvis betaling. Læs mere her.

 

PayPal
PayPal er en enkel og sikker måde at betale med kredit- eller kontokort. For at anvende denne betalingsmulighed, kræves det at du har en konto hos PayPal. Opret en konto ved at klikke her.

Når du handler med PayPal hos Babyshop.dk betaler du inget gebyr!

 

Fragt og levering
Din ordre sendes som MyPack med PostNord.

Når ordren afsendes modtager du en mail med et trackingnummer, så du har mulighed for at spore pakken.

Fragten koster 49,00 DKK

Cookies

Internet advertising

We display interest-based advertising (also sometimes known as personalised or targeted ads) based on information collected while you spend time looking at our site. Cookies enable us to learn about what ads you click on, and other actions you take on our site and other sites, so we can provide you with more useful and relevant information.

WE DO NOT PROVIDE ANY PERSONAL INFORMATION TO ADVERTISERS OR TO THIRD PARTY SITES THAT DISPLAY OUR INTEREST-BASED ADS.

We do not have access to or control over cookies or other features that advertisers and third party sites may use, and the information practices of these advertisers and third party websites are not covered by our Privacy Policy or this Cookies & Internet Advertising page. Please contact them directly for more information about their privacy practices.

Cookies checkout

Our checkout solution is provided by Klarna (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden) and uses cookies to offer you the best possible, tailored, online experience when you use Klarna's checkout. The exact cookies and purposes for which they are used can be found here:

http://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/policy/cookie/de_de/checkout.pdf (DE)

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/policy/cookie/de_at/checkout.pdf (AT)

Forretningsbetingelser

OBS! Betingelserne på denne side gælder for Danmark og følger dansk lov.

Forventet leveringstid
Den forventede leveringstid er 2-3 hverdage. Pakken leveres direkte hjem til kunden. 

Ordrebekræftelse
Når du har godkendt din bestilling sender vi en ordrebekræftelse pr. e-mail samt yderligere en bekræftelse, når vi har pakket din ordre.

Hvis du behøver en kopi af ordrebekræftelsen kan du logge ind på siden eller sende en mail til [email protected].

Priser
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Fragtpriser & betaling
Vi opkræver fast fragt på 49 DKK på forsendelser indenfor Danmarks grænser. Fri fragt over 999 Kr! Kortkøb sker uden gebyrer.

Indenfor Norden: 4-5 Euro
Resten af den Europæiske Union: 6 Euro
Uden for den Europæiske Union: 16 Euro (Rusland 9 Euro)

Leveringspartner
Vi samarbejder med Post Danmark for at levere din ordre. Vi har valgt Post Danmark som distributør pga. deres hurtige og sikre leverancer. På den måde kan vi yde den bedst mulige service til vores kunder.

Forsinkelse
Skulle der opstå forsinkelser, har du ret til at trække købet tilbage, hvis du ikke er tilfreds med den nye leveringstid. Ønsker du at trække dit køb tilbage pga. forsinkelser og du har betalt forud, tilbageføres dine penge til din konto i løbet af et par dage. 

Fortrydelsesret
Du har 30 dages fuld returret fra den dag du modtager din bestilling. Du har selvfølgelig ret til at åbne varen og se på den.

Hvis du vil bytte eller returnere en vare, står du selv for de omkostninger, der er forbundet med returnering af varen. Vil du bytte til en anden vare, betaler vi fragten af den nye vare. Klik her for returseddel! Har du ikke mulighed for at printe en returseddel, kan du skrive de samme oplysninger på et stykke papir. De varer du ønsker at returnere/bytte sendes til adressen herunder. Ved returnering af varer overføres hele købssummen til dig.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Når du handler på Babyshop.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:
Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

Babyshop.dk betaler fragtomkostninger ved eventuelle fejl og reklamationer. Gem altid kvitteringer ved forsendelser af returvarer. Kontakt altid babyshop.dk, inden du sender en vare tilbage. Du kan kontakte os på  [email protected].

Vi har brug for følgende information når du sender en vare retur til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Hust at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Send en mail når en kunde fortryder eller reklamerer en vare
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Produkter og lager
Alle produkter, der kan købes på hjemmesiden er på lager, med mindre andet er angivet.

Er du under 18?
Hvis du er under 18 år skal du have værges tilladelse for at bestille hos os!

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på babyshop.dk har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, give dig en bedre service samt i vores markedsføring. Med denne målsætning for øje kan det være nødvendigt at overføre visse oplysninger til vores nære samarbejdspartnere, herunder Trustpilot A/S. Oplysninger afgivet til babyshop.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand i markedføringsøjemed og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Personoplysningerne registreres hos babyshop.dk og opbevares i ti år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for babyshop.dk samt dataansvarlig personale har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos babyshop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til babyshop.dk via e-mail [email protected]

Cookies
babyshop.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger logstatistik på babyshop.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mm.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere babyshop.dk.

 

Integrity policy

1. General

Babyshop protects your personal privacy and take measures to ensure that your personal data is protected when using our services. Below is our policy regarding integrity ("Integrity Policy") that determines how Babyshop Sthlm AB, CIN 556699-1542, Valhallavägen 117 F, 115 31 Stockholm, Sweden, [email protected] ("Babyshop/we") is using, processing and protects your personal data. The Integrity Policy applies when Babyshop provides services and products related to purchase, service matters and other contact with Babyshop. The Integrity Policy is applicable when Babyshop is providing services and products related to purchase, service matters and other contact with Babyshop.

Parts of the Integrity Policy also applies to the processing of personal data for persons who consents to customized marketing services ("Subscriber").

2. Who is responsible for your personal data?

Babyshop is the data controller and has the following contact information:

• Via mail: Babyshop Sthlm AB, Valhallavägen 117 F, 115 31 Stockholm, Sweden
• Phone: 010 750 24 23
• Email: [email protected]

Babyshop intends to process all personal data in a legal, open and fair manner in accordance with applicable law (General Data Protection Regulation).

3. When do we process your personal data?

Babyshop collects and processes personal data when you make a purchase on Babyshop’s website, use Babyshop’s support, visit Babyshop’s website or otherwise contact Babyshop. The collection and processing of personal data is mainly for the conclusion of purchase agreements and the providing of services and offers.

As a Subscriber at Babyshop we process personal data about you, such as purchase history, what deals you are interested in and how you interact with Babyshop’s website.

Babyshop also collects and updates address information through third party services for address updates.

4. What personal data do we collect and process?

Babyshop collects the following personal data about you as a customer:

• Name and ID number (social security number or national ID)
• Address
• Phone number
• Email
• Payment details
• Customer number
• IP address
• Information about your use of Babyshop's website

Babyshop collects the following personal data about you as a Subscriber at Babyshop:

• Name and ID number (social security number or national ID)
• Address
• Phone number
• Email
• Payment details
• Customer number
• IP address
• Information about your use of Babyshop's website
• Information about products and offers you have shown interest in, your interaction with our newsletters or if you have signed up for any event
• Details about your purchases

5. Why do we process personal data?

Babyshop processes personal data about customers for the following purposes:

• Fulfill our obligations towards you as a customer. For example, completion of purchase, invoicing and providing of support.
• Fulfill shipping and warranty commitments.
• Offer general customer care and customer service. For example, answer your questions and correct incorrect data.
• Manage the customer relationship and provide our services.
• Assess which payment methods we can offer you. For example, credit assessments.
• Improve and develop services, products and features.
• Conduct market research with the ability to influence offers and services.
• Perform risk management as well as preventing fraud.
• Prevent abuse or inappropriate use of our services.
• Fulfill obligations in connection with competitions.
• Comply with applicable legislation.
• Manage your personal account at Babyshop.

In addition to the purposes listed above, Babyshop processes personal data about Subscribers for the following purposes:

• Enhance your experience by offering the opportunity to have pre-filled data, save favorite products, have more payment options and smarter handling of matters and complaints.
• Provide information and customized marketing on the website, by mail, email, phone or SMS/MMS regarding Babyshop’s and selected partners’ goods and services.
• Enable communication with you as a Subscriber via mail, email, phone or SMS/MMS.

Babyshop can also use stored personal data for statistics, market research, market and customer analyzes, business tracking and development of business systems and methods for purchasing goods and services.

6. Profiling

For Subscribers, Babyshop may process personal data through profiling. We analyze information about how you use our website, what products, services and offers you have shown interest in, information about your purchases, which of our newsletters you have interacted with, if you have signed up for any of our events and information about your account. We do this to provide you with offers we think is suitable for you and to invite you to events we think you are interested in.

You are entitled to object to such profiling at any time. Any objection may be emailed to [email protected] Upon receiving your notification, Babyshop will stop processing your personal data for this purpose.

7. Legal bases for processing personal data

All collection and processing of personal data is based on a legal basis. Your personal data may be processed in order to fulfill an agreement with you as a customer, for example, to implement the purchase of goods and fulfill our commitments.

Your personal data may be processed if you have given an explicit consent. In order for the consent to be valid it must be voluntary, specifically, informed and represent an unambiguous approval. We also process data about you as a Subscriber to manage and obtain information about your purchases. Furthermore, Babyshop stores your behavior on our website, your interest in our offers and products as well as your interaction with us in order to fulfill our commitment to provide you with personal offers.

Your personal data may also be processed on the basis of an interest of balance. This applies, for example, to the process of making a limited segmentation of customers. Babyshop never handle sensitive personal data based on a balance of interests and does not perform automated processing without your consent.

In some cases Babyshop has a legal obligation to process personal data, for example, to comply with the requirements of accounting and taxation laws. All such processing of personal data is made in accordance with legislative requirements.

8. How long do we store personal data

Babyshop stores personal data as long as it is necessary to fulfill the purposes for which the data was collected. However, your personal data may be stored for a longer period of time if it is necessary due to legislative requirements or to monitor Babyshop’s legal interests.

As a Subscriber, your personal data is stored as long as you consent to the processing.

9. Access to stored personal data

Babyshop may disclose personal data to other companies that are part of the same group as Babyshop and collaborators to fulfill our commitments as well as for the purposes mentioned above. In order to ensure that we have the correct address information about you, Babyshop may also provide your information to companies that provide address updates.

Data disclosed to third parties is only used to provide the above mentioned services for you, such as shippers in connection with delivery of goods, media agencies for the distribution of marketing and credit reporting agencies or debt collection agencies for credit checks, identity checks and collection of claims.

We will never transfer your personal data for marketing purposes to third parties outside the Babyshop Group and our collaborators. We will also not sell your personal data to third parties without your permission. Babyshop may disclose your personal information if it is necessary to comply with applicable laws or government requirements, to safeguard Babyshop's legal interests or to detect or prevent fraud and other security or technical issues.

Babyshop always strives to store personal data within the EU/EEA. The data may be transferred and processed in a non-EU/EEA country (third country). All transfers is made in accordance with applicable legislation and concerned data subjects will be notified.

10.How do we protect your personal data?

We have taken technical and organizational measures to protect your data from loss, manipulation and unauthorized access. We are continuously adjusting our security measures in accordance with the progress and developments in the technical field. To make card purchases as secure as possible, all data is sent in an encrypted form. This means that the information is transmitted via a secure connection and that your personal data cannot be read by third parties. For card purchases, we collaborate with an authorized payment agent that helps us to instantly check with the bank that the card is valid for purchase. Our payment agent processes your card details in accordance with the international security standard PCI DSS developed by VISA, MasterCard, Diners, American Express and JCB card companies. This means that the security is very high when processing your card details. When you pay by card, we reserve the right to carry out an identity check.

Babyshop may allow third parties to use your personal data for marketing purposes upon request by us to promote our products and services. We will never allow a third party to use your personal information to conduct their own marketing towards you.

In case of a personal data breach, Babyshop undertakes to report this to the the Swedish Data Protection Authority without undue delay and within 72 hours of the incident being known. If such notification can not be made within 72 hours, Babyshop shall state the reasons for the delay in the notification and information will be sent to as soon as possible.

Babyshop undertakes to inform you as soon as possible if you are affected by a personal data breach and take all necessary precautions.

11. What are your rights?

Babyshop will, at your request or on its own initiative, rectify, erase, disassociate or supplement your personal data if the data is found to be incorrect, incomplete or misleading.

As a data subject, you have the right to request:

1. Access to your personal data. You have the right to have a filing extract or a copy of all personal data Babyshop is processing about you. This right can be used free of charged once per year at any time through a signed request. The filing extract shall contain information about the data stored about you, the purpose of the processing and if data has or shall be transferred to a third party. Furthermore, the filing extract must contain information about where the data has been retrieved (if not collected from you), whether the data is subject to automated decision making (including profiling) and the predicted time period Babyshop intends to store the data (or the criteria used to determine this period). You are also entitled to receive information about the rights listed below.

2. Rectification of your personal data. Upon request, Babyshop will correct incorrect or incomplete processed data without unnecessary delay.

3. Erasure of your personal data. You are entitled to request that your personal data is erased if the storage of data no longer is necessary for the purpose for which it was collected. If there is a legislative requirement to store your personal data or if there are other legitimate reasons why Babyshop must store your data, such as unpaid debts, your personal data can not be erased. We will end all processing of personal data for other purposes than complying with the legislation.

4. Restriction of processing. You are entitled to request that your personal data be processed for certain restricted purposes. For example, you may request a restriction when you believe your information is incorrect and you have requested a correction. While the accuracy of the data is being investigated, its treatment will be restricted.

If Babyshop has disclosed your personal data to a third partiy, we will notify each recipient of any rectifications, erasure of data as well as restriction of the processing of data.

If your personal data is stored at Babyshop, you have the right to data portability. That means the right to, under certain conditions, extract and transfer your personal data in a structured, widely used and machine-readable format to another personal data controller.

If Babyshop is processing personal data based on a balance of interest, you have the right to object to such processing. In the case of opposition, Babyshop will continue the processing only if there are more compelling interests to do so. Babyshop has the burden of proof for such reasons.

You may object to your personal data being processed for direct marketing for free at any time.. Babyshop does not process your personal data for direct marketing purposes if you oppose to such treatment. Once we have received your objection, we will cease to process your personal data for such marketing purposes. Any objection may be sent to [email protected] If you have consented to Babyshop storing and using your personal data for marketing purposes, you may revoke that consent at any time. Such recall may be limited to only part of the treatment, such as direct marketing.

As a data subject, you own the right to file any complaints regarding the processing of your personal data to the Swedish Data Protection Authority.

You can either contact us by sending a letter to our customer service, Babyshop Sthlm AB, Valhallavägen 117 F, 115 31 Stockholm, Sweden or email us at [email protected] Your requests will be answered by Babyshop as soon as possible and no later than one month. If Babyshop does not intend to meet your wishes within the specified time, Babyshop is required to motivate why.

12. Use of cookies and other tracking techniques

Our website uses cookies and other tracking techniques to enhance your online experience. You will find more information about this in our cookie policy.

Babyshop uses, among other things, Google's advertising services. You can read more about Google's collection, sharing, and use of data here.

13. Possible changes of Babyshop's integrity policy

Babyshop reserves the right to make changes to this Integrity Policy at any time. Babyshop will inform you with reasonable notice if the Integrity Policy changes. If you do not accept the amended Integrity Policy, you are entitled to terminate the agreement with Babyshop before it enters into force. You can terminate the agreement by contacting Babyshop.

14. Contact information to the data controller

We are protecting our customers' personal data! Do not hesitate to contact us if you have any questions about how we process your personal data, this privacy policy or if you wish to request a filing extract.

Our contact information:

Babyshop Sthlm AB
Valhallavägen 117 F
115 31 Stockholm
Sweden

Phone: 010 750 24 23
Email: [email protected]
Business register: Bolagsverket
CIN: 556699-1542

Karriere

Vil du være en del af vores dejlige team?

Hver dag med os skal være sjov - Don't Monday it!

Vi vokser meget og søger kontinuerligt efter nye talenter der er klar til sin næste udfordring. Tag et kig på vores karriereside og se om nogen af de ledige jobmuligheder er noget for dig!

Kontakt os

Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Kundeservice
Hverdage kl. 08.00 til 17.00
Tel: +45 787 30611
E-mail:
[email protected]

 

Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

Babyshop.dk er et aktieselskab med organisationsnummer: 556699-1542

Sådan handler du

For at foretage et køb på babyshop.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Bestilling
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til [email protected]

Spørgsmål & svar
Fakta og prisoplysninger angives med forbehold for tastefejl, prisstigninger, fejl i produktbeskrivelser / specifikationer samt forbehold for udsolgte varer.

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du vil returnere en vare og have pengene tilbage, skal det ske senest 30 dage efter at du har modtaget varen. Du står for fragten til os, og vi står for fragten tilbage til dig, hvis du vil bytte til en anden vare. 

Returseddel finder du her

Tænk på at når du køber en vare, så er emballagen en del af varen. Skriv ikke direkte på pakken og sæt ikke tape på. Du må selvfølgelig gerne åbne emballagen, så du kan se og mærke på varen.

Af hygiejnemæssige årsager godkender vi ikke retur af følgende produkter:
Sutter og sutteflasker
Undertøj
Badetøj
Øreringe
Håraccessories

Hvordan ved jeg om I har modtaget min retur?
Har du sendt en vare retur vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af evt. reklamation.  

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået en forkert vare?
Har du fået de forkert vare eller er varen ikke i den forventede stand, bedes du kontakte vores kundeservice på [email protected]

Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere en vare?
Babyshop.dk følger altid købeloven ved eventuelle reklamationer. Vi står altid for fragtomkostninger ved fejl eller reklamationer.

Hvis du har fået en forkert vare eller vil du reklamere, beder vi dig sende et billede af den pågældende varen og forklare hvad problemet er. Send dette til vores kundeservice på [email protected]

Hvad koster forsendelsen?
Ved bestilling tilkommer en fast fragt på 49 DKK Hvis du handler for over 999 DKK sender vi din ordre fragtfrit. Din ordre bliver sendt samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15.00

Er min bestilling gået igennem?
Hvis du er usikker på om din bestilling er gået igennem er der flere måder at tjekke dette på.
  • Når ordren er bestilt, vil der dukke en side op med overskriften ”Din ordre”
  • En ordrebekræftelse vil nu blive sendt til den mailadresse du har angivet.
  • Du kan se din ordre når du logger ind på hjemmesiden under ”Mine sider”.

Hvornår sender I min bestilling?
Alle ordrer der er blevet afgivet inden kl. 15.00 på hverdage sendes samme dag. I Danmark tager det 2-3 arbejdsdage, inden du få din pakke.

Kan jeg ændre leveringsadresse efter ordre er lagt?
Hvis vi ikke har nået at afsende din ordre, så gør vi alltid, hvad vi kan for at hjælpe dig med at ændre adresse, medmindre du har handlet med faktura. Send en mail til vores kundeservice på [email protected] og skriv ”Forkert leveringsadresse” i emnet. Skriv herefter dit ordrenummer og den rette adresse i mailen, så bekræfter vi din ændring, når den er klar. Vi kan dog aldrig ændre adressen, når du har valgt at betale mod faktura. Af sikkerhedsmæssige årsager sendes ordren alltid til den adresse, der fremgår af folkeregistret.

Kan jeg tilføje/bytte vare på en ordre, der allerede er lagt?
Når en ordre er lagt, kan vi desværre ikke tilføje flere varer på den. Hvis du gennemfører en ny bestilling med de nye varer du ønsker, så trækker vi selvfølgelig fragtafgiften fra, så du kun betaler fragt én gang.

Hvor er min faktura?
Din faktura sendes automatisk til den mailadresse, du har angivet hos Babyshop.dk med Klarna, vores fakturapartner”som afsender, i samme øjeblik som vi sender din ordre til dig.

Hvor er min pakke?
Du kan spore din pakke med hjælp af det trackingnummer, som mailes til dig i leveringsbekræftelsen, når din ordre er behandlet og klar til at blive sendt.

Hvor ofte modtager jeg nyhedsbrevet?
Når du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, vil du modtage det ca en gang om ugen. Ved højtider sender vi nyhedsbrevet ud 2-3 gange om ugen.

Du har altid mulighed for at afmelde nyhedsbrevet, når du ikke længere ønsker at modtage det. Ved at klikke på linket "Tryk her for at afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at modtage det" afmelder du nyhedsbrevet.

Kan jeg deltage i konkurrencer uden at være tilmeldt nyhedsbrevet?
Ja, du kan deltage i konkurrencer uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar til angivet e-post.

Jeg kan ikke logge ind med mine log ind oplysninger, hvorfor?
Kontroller at du bruger den rigtige e-mailadresse. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er det nemmest at bede om et nyt kodeord på siden ”Glemt kodeord?”. Her angiver du din e-mailadresse og får så et link tilsendt. Du klikker på linket og skaber et nyt kodeord for at logge ind. Har du stadig problemer med at logge ind, beder vi dig kontakte os på kundeservice, så hjælper vi dig.

Jeg kan ikke bestille fra hjemmesiden?
Hvis du ikke kan bestille varer fra hjemmesiden, kan det være fordi du prøver på at betale med et kontokort vi i øjeblikket ikke har noget samarbejde med. Det gælder for eksempel VISA Electron og American Express.

Hvis dit problem ikke stemmer med et af de ovenstående, så tag venligst en print screen af din skærm, når problemet opstår og send det ind til vores kundecenter på [email protected]  så skal vi gøre, hvad vi kan for at guide dig igennem købet.

Den vare jeg ønsker er ikke på lager - vil den komme ind igen?
Hvis en vare ikke er på lager, beder vi dig kontakte kundeservice på [email protected]. Fortæl os hvad det er for en vare og hvilken størrelse du ønsker, så kan vi svare dig på, hvorvidt det er en vare vi får ind på lager igen. På hverdage svarer vi dig indenfor 24 timer.

Hvad sker der, hvis min forsendelse bliver forsinket?
Skulle en forsendelsen blive forsinket, har du ret til at annullere købet, hvis du ikke vil godkende den nye leveringsdato. Hvis du vil annullere købet og du allerede har betalt, betaler vi pengene tilbage til den konto du har betalt med, såsnart vi får forsendelsen tilbage og du vil modtage dine penge indenfor 1-3 bankdage.

Jeg kan ikke bestille flere af en vare – hvad betyder dette?
Hos os kan man kun bestille det antal varer vi har på lager. Årsagen til dette er, at vi vil holde vores korte leveringstid. Du vil derfor ikke kunne købe flere varer end vi har på lager og systemet vil automatisk gå tilbage til det antal vare vi har.

Varenjeg købte er nu på udsalg, kan jeg få penge tilbage?
Det er svært for os at vide om og hvornår en vares pris nedsættes. Derfor kan vi desværre ikke refundere prisforskellen, hvis en vares pris nedsættes efter du har lagt din ordre.

Hvad er det som gælder ved kampagner?
Når vi har kampagner kan der være visse vilkår og begrænsninger, disse kan læse mere om her.

Jeg er under 18 år, kan jeg handle hos jer?
Hvis du er under 18, bliver du altid nødt til at have en forælder eller værges tilladelse for at handle hos os.