Om os

Babyshop blev grundlagt i 2006 af Linn og Marcus Tagesson ud fra visionen at bygge den bedste online shop med børnetøj i Norden. I dag har vi over 80 000 kunder i mere end 50 lande. Vores mål er at inspirere gennem at tilbyde vores kunder en eksklusiv købsoplevelse, udsøgt kundeservice og det bedste mix af velkendte mærkevarer. I vores butikker finder du baby og børnetøj, sko, legetøj, barnevogne, autostole, ventetøj, accessoirer og meget mere til børn fra 0-10 år.

Vi har vundet flere priser, men den vi er mest stolte af er ”Årets e-handler” på Nordic e-Commerce Summit i 2011 og ”Årets børnetøjsbutik på nettet” ved Habit Fashion Awards i 2012.

Du kan finde Babyshop online, på din mobil eller i vores flagship store i Sturegallerian Stockholm, som åbnede i August 2013.
 

Find samtliga kontaktoplysninger til os på siden, ”Kontakte os".

Babyshop.se er et aktieselskab med organisationsnummer: 556699-1542

CVR: 33503490
Betalingsmåde

Betalingskort
Du kan bestille og betale online med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • e-Dankort
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • JCB

Når du handler hos Babyshop.dk betaler du inget kortgebyr!

DIBS beskytter din information sikkert, hurtigt og enkelt. Når du har tastet dine kontokortsoplysninger ind krypteres de med det samme, så vi som online-virksomhed ikke har tilgang til dine kontokortsoplysninger. Når du handler online er det vigtigt at vide, at vi kun kan trække det beløb eller mindre, som du har godkendt. Det er ikke muligt for os at hæve større beløb.

Kommunikationen til DIBS –serveren går via en krypteret linie (https). Når din information sendes til banken anvendes bankens sikkerhedssystem. For maksimal sikkerhed bruger vi også 3DSecure.
 

Ved betalingen er det altså to kommunikationsveje som beskyttes:

1. Kommunikationen mellem forbrugeren og DIBS
2. Kommunikationen mellem DIBS og banken
 

Ved kommunikationen mellem forbrugeren og DIBS krypteres alle transaktioner via SSL (Secure Sockets Layer) og er helt sikre. DIBS anvender sig af den stærkeste kryptering, som er tilgængelig på markedet. Dette betyder, at du dels kan være sikker på, at du er koplet op på DIBS server og dels sikker på at ingen anden end DIBS kan se din information.

I kommunikationen med banken anvender DIBS samme sikkerhedssystem, som anvendes af bankerne, hvilket garanterer den højeste grad af sikkerhed. DIBS opfylder desuden kravene for markedets højeste sikkerhedsstandard PCI DSS.

 

Faktura
Med Klarna som vores faktureringspartner tilbyder vi dig at betale din ordre med faktura. En hurtig kreditvurdering foretages af Klarna i forbindelse med din bestilling og du får med det samme besked om du er godkendt. Betalingstiden er 14 dage!

Tænk på at du skal angive din folkeregisteradresse, når du bliver medlem, for at dit fakturakøb skal blive godkendt. Der tilkommer en faktura afgift på 29 kroner. Læs mere her.

 

Delvis betaling med Klarna konto
Med Klarna som vores faktureringspartner tilbyder vi dig delvis betaling på dine køb hos babyshop.dk. Du har altså mulighed for at betale dine køb hos os i din egen takt fra 89 kr/måned eller 1/24 af det samlede beløb på kontoen.

Dine køb samles på en konto og en faktura. Du kan altid betale det fulde beløb med det samme.

Der tilkommer en faktura afgift på 39 kr uanset antallet køb samt en årlig rente på 22,70 % ved delvis betaling. Læs mere her.

 

PayPal
PayPal er en enkel og sikker måde at betale med kredit- eller kontokort. For at anvende denne betalingsmulighed, kræves det at du har en konto hos PayPal. Opret en konto ved at klikke her.

Når du handler med PayPal hos Babyshop.dk betaler du inget gebyr!

 

Fragt og levering
Din ordre sendes som MyPack med PostNord.

Når ordren afsendes modtager du en mail med et trackingnummer, så du har mulighed for at spore pakken.

Fragten koster 49,00 DKK

Forretningsbetingelser

OBS! Betingelserne på denne side gælder for Danmark og følger dansk lov.

Forventet leveringstid
Den forventede leveringstid er 2-3 hverdage. Pakken leveres direkte hjem til kunden. 

Ordrebekræftelse
Når du har godkendt din bestilling sender vi en ordrebekræftelse pr. e-mail samt yderligere en bekræftelse, når vi har pakket din ordre.

Hvis du behøver en kopi af ordrebekræftelsen kan du logge ind på siden eller sende en mail til [email protected].

Priser
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Fragtpriser & betaling
Vi opkræver fast fragt på 49 DKK på forsendelser indenfor Danmarks grænser. Fri fragt over 999 Kr! Kortkøb sker uden gebyrer.

Indenfor Norden: 4-5 Euro
Resten af den Europæiske Union: 6 Euro
Uden for den Europæiske Union: 16 Euro (Rusland 9 Euro)

Leveringspartner
Vi samarbejder med Post Danmark for at levere din ordre. Vi har valgt Post Danmark som distributør pga. deres hurtige og sikre leverancer. På den måde kan vi yde den bedst mulige service til vores kunder.

Forsinkelse
Skulle der opstå forsinkelser, har du ret til at trække købet tilbage, hvis du ikke er tilfreds med den nye leveringstid. Ønsker du at trække dit køb tilbage pga. forsinkelser og du har betalt forud, tilbageføres dine penge til din konto i løbet af et par dage. 

Fortrydelsesret
Du har 30 dages fuld returret fra den dag du modtager din bestilling. Du har selvfølgelig ret til at åbne varen og se på den.

Hvis du vil bytte eller returnere en vare, står du selv for de omkostninger, der er forbundet med returnering af varen. Vil du bytte til en anden vare, betaler vi fragten af den nye vare. Klik her for returseddel! Har du ikke mulighed for at printe en returseddel, kan du skrive de samme oplysninger på et stykke papir. De varer du ønsker at returnere/bytte sendes til adressen herunder. Ved returnering af varer overføres hele købssummen til dig.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Når du handler på Babyshop.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:
Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

Babyshop.dk betaler fragtomkostninger ved eventuelle fejl og reklamationer. Gem altid kvitteringer ved forsendelser af returvarer. Kontakt altid babyshop.dk, inden du sender en vare tilbage. Du kan kontakte os på  [email protected].

Vi har brug for følgende information når du sender en vare retur til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Hust at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Send en mail når en kunde fortryder eller reklamerer en vare
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Produkter og lager
Alle produkter, der kan købes på hjemmesiden er på lager, med mindre andet er angivet.

Er du under 18?
Hvis du er under 18 år skal du have værges tilladelse for at bestille hos os!

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på babyshop.dk har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, give dig en bedre service samt i vores markedsføring. Med denne målsætning for øje kan det være nødvendigt at overføre visse oplysninger til vores nære samarbejdspartnere, herunder Trustpilot A/S. Oplysninger afgivet til babyshop.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand i markedføringsøjemed og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Personoplysningerne registreres hos babyshop.dk og opbevares i ti år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for babyshop.dk samt dataansvarlig personale har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos babyshop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til babyshop.dk via e-mail [email protected]

Cookies
babyshop.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger logstatistik på babyshop.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mm.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere babyshop.dk.

 

Karriere

Vil du være en del af vores dejlige team?

Hver dag med os skal være sjov - Don't Monday it!

Vi vokser meget og søger kontinuerligt efter nye talenter der er klar til sin næste udfordring. Tag et kig på vores karriereside og se om nogen af de ledige jobmuligheder er noget for dig!

Kontakt os

Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

I øjeblikket oplever vi problemer med vores telefoni system. Vi beder dig om at prøve igen senere og ellers sende os en mail. Vi undskylder og gør vores yderste for at løse problemet.

Kundeservice
Hverdage kl. 08.00 til 17.00
Tel: +45 787 30611
E-mail:
[email protected]

 

Babyshop.dk
Norra Stigamovägen 4
555 92 Jönköping
Sverige

 

Babyshop.dk er et aktieselskab med organisationsnummer: 556699-1542

Sådan handler du

For at foretage et køb på babyshop.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Bestilling
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til [email protected]

Spørgsmål & svar
Fakta og prisoplysninger angives med forbehold for tastefejl, prisstigninger, fejl i produktbeskrivelser / specifikationer samt forbehold for udsolgte varer.

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du vil returnere en vare og have pengene tilbage, skal det ske senest 30 dage efter at du har modtaget varen. Du står for fragten til os, og vi står for fragten tilbage til dig, hvis du vil bytte til en anden vare. 

Returseddel finder du her

Tænk på at når du køber en vare, så er emballagen en del af varen. Skriv ikke direkte på pakken og sæt ikke tape på. Du må selvfølgelig gerne åbne emballagen, så du kan se og mærke på varen.

Af hygiejnemæssige årsager godkender vi ikke retur af følgende produkter:
Sutter og sutteflasker
Undertøj
Badetøj
Øreringe
Håraccessories

Hvordan ved jeg om I har modtaget min retur?
Har du sendt en vare retur vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af evt. reklamation.  

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået en forkert vare?
Har du fået de forkert vare eller er varen ikke i den forventede stand, bedes du kontakte vores kundeservice på [email protected]

Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere en vare?
Babyshop.dk følger altid købeloven ved eventuelle reklamationer. Vi står altid for fragtomkostninger ved fejl eller reklamationer.

Hvis du har fået en forkert vare eller vil du reklamere, beder vi dig sende et billede af den pågældende varen og forklare hvad problemet er. Send dette til vores kundeservice på [email protected]

Hvad koster forsendelsen?
Ved bestilling tilkommer en fast fragt på 49 DKK Hvis du handler for over 999 DKK sender vi din ordre fragtfrit. Din ordre bliver sendt samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15.00

Er min bestilling gået igennem?
Hvis du er usikker på om din bestilling er gået igennem er der flere måder at tjekke dette på.
  • Når ordren er bestilt, vil der dukke en side op med overskriften ”Din ordre”
  • En ordrebekræftelse vil nu blive sendt til den mailadresse du har angivet.
  • Du kan se din ordre når du logger ind på hjemmesiden under ”Mine sider”.

Hvornår sender I min bestilling?
Alle ordrer der er blevet afgivet inden kl. 15.00 på hverdage sendes samme dag. I Danmark tager det 2-3 arbejdsdage, inden du få din pakke.

Kan jeg ændre leveringsadresse efter ordre er lagt?
Hvis vi ikke har nået at afsende din ordre, så gør vi alltid, hvad vi kan for at hjælpe dig med at ændre adresse, medmindre du har handlet med faktura. Send en mail til vores kundeservice på [email protected] og skriv ”Forkert leveringsadresse” i emnet. Skriv herefter dit ordrenummer og den rette adresse i mailen, så bekræfter vi din ændring, når den er klar. Vi kan dog aldrig ændre adressen, når du har valgt at betale mod faktura. Af sikkerhedsmæssige årsager sendes ordren alltid til den adresse, der fremgår af folkeregistret.

Kan jeg tilføje/bytte vare på en ordre, der allerede er lagt?
Når en ordre er lagt, kan vi desværre ikke tilføje flere varer på den. Hvis du gennemfører en ny bestilling med de nye varer du ønsker, så trækker vi selvfølgelig fragtafgiften fra, så du kun betaler fragt én gang.

Hvor er min faktura?
Din faktura sendes automatisk til den mailadresse, du har angivet hos Babyshop.dk med Klarna, vores fakturapartner”som afsender, i samme øjeblik som vi sender din ordre til dig.

Hvor er min pakke?
Du kan spore din pakke med hjælp af det trackingnummer, som mailes til dig i leveringsbekræftelsen, når din ordre er behandlet og klar til at blive sendt.

Hvor ofte modtager jeg nyhedsbrevet?
Når du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, vil du modtage det ca en gang om ugen. Ved højtider sender vi nyhedsbrevet ud 2-3 gange om ugen.

Du har altid mulighed for at afmelde nyhedsbrevet, når du ikke længere ønsker at modtage det. Ved at klikke på linket "Tryk her for at afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at modtage det" afmelder du nyhedsbrevet.

Kan jeg deltage i konkurrencer uden at være tilmeldt nyhedsbrevet?
Ja, du kan deltage i konkurrencer uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar til angivet e-post.

Jeg kan ikke logge ind med mine log ind oplysninger, hvorfor?
Kontroller at du bruger den rigtige e-mailadresse. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er det nemmest at bede om et nyt kodeord på siden ”Glemt kodeord?”. Her angiver du din e-mailadresse og får så et link tilsendt. Du klikker på linket og skaber et nyt kodeord for at logge ind. Har du stadig problemer med at logge ind, beder vi dig kontakte os på kundeservice, så hjælper vi dig.

Jeg kan ikke bestille fra hjemmesiden?
Hvis du ikke kan bestille varer fra hjemmesiden, kan det være fordi du prøver på at betale med et kontokort vi i øjeblikket ikke har noget samarbejde med. Det gælder for eksempel VISA Electron og American Express.

Hvis dit problem ikke stemmer med et af de ovenstående, så tag venligst en print screen af din skærm, når problemet opstår og send det ind til vores kundecenter på [email protected]  så skal vi gøre, hvad vi kan for at guide dig igennem købet.

Den vare jeg ønsker er ikke på lager - vil den komme ind igen?
Hvis en vare ikke er på lager, beder vi dig kontakte kundeservice på [email protected]. Fortæl os hvad det er for en vare og hvilken størrelse du ønsker, så kan vi svare dig på, hvorvidt det er en vare vi får ind på lager igen. På hverdage svarer vi dig indenfor 24 timer.

Hvad sker der, hvis min forsendelse bliver forsinket?
Skulle en forsendelsen blive forsinket, har du ret til at annullere købet, hvis du ikke vil godkende den nye leveringsdato. Hvis du vil annullere købet og du allerede har betalt, betaler vi pengene tilbage til den konto du har betalt med, såsnart vi får forsendelsen tilbage og du vil modtage dine penge indenfor 1-3 bankdage.

Jeg kan ikke bestille flere af en vare – hvad betyder dette?
Hos os kan man kun bestille det antal varer vi har på lager. Årsagen til dette er, at vi vil holde vores korte leveringstid. Du vil derfor ikke kunne købe flere varer end vi har på lager og systemet vil automatisk gå tilbage til det antal vare vi har.

Varenjeg købte er nu på udsalg, kan jeg få penge tilbage?
Det er svært for os at vide om og hvornår en vares pris nedsættes. Derfor kan vi desværre ikke refundere prisforskellen, hvis en vares pris nedsættes efter du har lagt din ordre.

Hvad er det som gælder ved kampagner?
Når vi har kampagner kan der være visse vilkår og begrænsninger, disse kan læse mere om her.

Jeg er under 18 år, kan jeg handle hos jer?
Hvis du er under 18, bliver du altid nødt til at have en forælder eller værges tilladelse for at handle hos os.